Jak ćwiczyć?

jak cwiczyćPraca nad własnym ciałem wymaga nie lada wysiłku. Decydując się jednak na podjęcie aktywności fizycznej czy to w domu czy też na siłowni, pierwszy krok mamy za sobą. Warto jednak zwrócić uwagę na kilka elementów, które pomogą nie tylko osiągnąć wymarzony cel ale i zapewnią bezpieczeństwo podczas wykonywania ćwiczeń. Pamiętać należy o tym, że ćwiczenia, które mają przynieść efekt powinny być wykonywane przynajmniej 2-3 razy w tygodniu. Mniejsza częstotliwość mija się z celem. Ćwiczenia powinny być dobrane przede wszystkim do wieku osoby ćwiczącej jak i jej możliwości. Podobnie ich intensywność. Im osoba jest starsza, tym mniej intensywne ćwiczenia przynoszą efekty. Nie wolno jednak forsować nie rozgrzanych mięśni, bowiem łatwo nabawić się kontuzji. Warto wybierać ćwiczenia angażujące duże grupy mięśni i na każde ćwiczenie przeznaczyć kilkanaście powtórek. Najkorzystniej by trening trwał od 15 do 60 minut. Osoby starsze, które prowadzą siedzący tryb życia, powinny wykonywać mniej intensywne ćwiczenia, za to przez dłuższy czas.

Marek Swatek

Pasjonata fitnessu i wszystkiego co jest z tym związane. Dodatkowo połączyłem pasję z przyjemnością i prowadzę agencję reklamową, która specjalizuje się w pozycjonowaniu stron o tematyce sportu. Zapraszamy do odwiedzenia strony http://www.extraseo.pl

Moje inne wpisy - Moja strona

Znajdziesz mnie na:
FacebookGoogle Plus